Dag 5 – Vad är kärlek
Thailand 2010/2011

Kärlek för mig är när man känner något för någon annan. Man kan älska sina syskon (syskon kärlek) lika mycket som man älskar sin hund. Oftast defineras kärlek när två personer är kära i varandra och det är det första jag tänker på när jag hör ordet kärlek, att två personer fattar tycke för varandra. Kärlek för mig ska vara ömsesidigt och man ska ge och ta.
Tänk den där härliga pirrande känslan man får när man vet att man snart ska få träffa den person man är kär i. Att få en värmande kram och bara få känna sig lycklig! En sak är säker, kärleken lämnar ingen oberörd.
Det finns också kärlek som inte är besvarad, när man är olyckligt kär. Den känslan kan få en att må betydligt mycket värre än nödvändigt.
Att vara kär är den bästa känslan som finns och jag tror att alla någon gång kommer att få uppleva den lyckliga kärleken.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?