skräddare:)
Thailand 2010/2011

Till middag lyxade vi till det och åt på en restaurang som hade en trädgård man kunde sitta i. Verkligen jätte mysigt och självklart satt vi där. Killarna beställde in pepparstek, förutom mattias som åt thaimat och jag åt kyckling med parmesan:D Sen var det dags att gå till skräddaren där alla hittade något som skulle göras, jag ska få en klänning sydd (gud vad nervös jag är för att den ska bli bra:)), oliver beställde en skjorta, mattias en kavajs och niklas och andreas beställde en varsin kostym:) jätte spännande:D
Innan hemgång tog vi en varsin drink på en sportbar, och jag trodde att mina pengar hade tappats bort (men jag hade visste spenderat mer än jag trott).
Nu ska jag och oliver kolla på film innan vi somnar, bilder från kvällen kommer upp i morgon:)

Puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?