Aldrig mer klippning i thailand!!
Thailand 2010/2011

Inlägget gjort av forssen.

Gick och tog en liten tupplur efter doppet i poolen och alla elefanter. Vakna igen klockan 20.00, gjorde i ordning oss och åkte till staden.
Vi hamnade på en resturang ute på en pir som vi inte var helt nöjda med. Jag beställde in kyckling med chilli och basilika som inte var speciellt god, den maten var verkligen det STARKASTE jag någonsin ätit i hela mitt liv, blev helt stum efter det.
Sandra beställde in kyckling med sparris och ris, hon var inte heller helt nöjd med sin mat. Så det var nog sista gången vi åt på den resturangen.

Eftersom att jag TYVÄRR glömde klippa mig hemma i Sverige, så har jag gått runt och sagt att jag någon dag ska ta mig mod att klippa mig här.
Efter att Sandra övertalat mig så blev den dagen idag. Vi gick in på en frisörsalong och frågade efter ett magasin med olika frisyrer. Efter ha tittat hittade vi äntligen en bra frisyr. Den var kort klippt på sidorna och bak samt längre upptill. Men när hon började klippa blev det bara kortare och kortare. När hon äntligen var klar såg jag ut som en liten rysk skolpojke typ. Nästan lika kort upptill som på sidorna.
Jag var skit nöjd, så var jag inte de!!!:p;p:P:P.p
Fort gick vi till marknaden för att hitta en keps, lyckades inte hittade någon som föll mig i smaken. Efter markanden påväg hem tittade sandra på en tröja i ett klädstånd. Hon som arbetade där paratde på som fan och visade massa bilder från när hon varit på besök i Sverige och överallt runt om i Europa. Hon var även en utbildad guide och började visa massa bilder från utflykter och berättade om vad som finns att göra runt om här i närheten.
Så blev vår kväll och nu ska vi gå och sova. Här är klockan 01:00 med hopp om att vi får vår första soldag imorgon.
Lite bilder:

Sandra innan middagen.

Våran otroligt goda middag! Eller inte!

Hos frisören :S

Ryssen

Sandra köper majskolv!

God natt!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?