Cha am outlet och en ny utflykt spikad;)
Thailand 2010/2011

Idag var vi som sagt på Cha am outlet då det var väldigt mulet och inte läge för stranden. Dock tycker jag att det mest fanns kläder för den sportintresserade (a) och mycket tant kläder, hihi. Men tillslut lyckades även jag fynda! Det är något jag aldrig har ägt förut, nämligen en långklänning. Men jag är super nöjd:) inte särskillt dyr, ca 80kr!!! Till lunch tog vi en varsin hamburgemeny på outleten.
Likasom igår blir det en lugn kväll, vi är helt utmattde av någon konstig anledning;) Men vi lyckades iallafall ta oss till staden för lite middag ute på piren. Äntligen har vi lyckats beställa in något som vi aldrig tidigare ätit och tyckt att det var gott, wiee!!Vi beställde in kyckling i rödvinssås, vitlöksbröd och kyckling i nudlar, mums!
I morgon blir det eventuellt att hyra moppe då det är lite besvärligt att få tag på tuk tuk från området på kvällarna. Man måste ringa och beställa!

cha am outlet

















Min nya klänning! söt va?


 Ida

Sandra den var verkligen sjukt fin! love



URL: http://idalundegard.blogg.se/


 Gabbe

Ey ingen moppe det är farligt!



URL:


 Gabbe

Ey ingen moppe det är farligt!

Oliver verkligen sjukt fult halsband! ! love



URL:


 Gabbe

Ey ingen moppe det är farligt!

Oliver verkligen sjukt fult halsband! ! love



URL:


 Sandra

Tack ida!

Jo klart det blir moppe, så farligt kan det inte vara:) och gabbe... han fick det utav mig-.-



URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?