Koh tao day 1
Thailand 2010/2011

Dag 1:
Vaknade upp med spänning när klockan ringde 07.00. Taxin hämtade upp oss vid baan lisa klockan 08.30 och färjan från chumphon till koh tao gick ca 12.30. Resan med bil till chumphon tog ca 4 timmar, vi hade räknad med ca 2 timmar och 30 min..färjan ut till ön tog ca 1 timme och 30 min. Hotellet som vi förbokade heter sensi paradise beach resort och är verkligen att rekomendera! Bungalowen jag och oliver bodde i var helt fantiskt och av hög klass. Det var ett lyxigare område och därmed dyrare, men helt klart värt pengarna! Att ta sig runt på ön är dock ingen höjdare, på grund av allt regn som varit i ca 3 veckor är vägarna helt förstörda och det är vatten överallt.

När klockan började närma sig middag tog hela gänget en taxi ner till stan. Vi tog en fördrink nere på stranden där man satt på kuddar i sanden med tända ljus,samt kollade på en fireshow. Middag åt vi på en super mysig restaurang, också nere vid stranden. Även där var det uppvisning av olika slag. Det finns en del baren som vi gick förbi påväg tillbaka till hotellet och vi la speciellt märke till en dragqueen show! Vi tittade bara en snabbis då alla var trötta och ville hem. 

strax påstigning på catamaranen

En riktigt risig och lång brygga, men äntligen är vattnet turkost



på catamaranen



Vår lyxiga bungalo











Våra ca tre pooler





frukt?!

Utsikten från hotellrestaurangen



Första lunchen på hotellrestaurangen, ceasar sallad

grekisk sallad

På stranden, molnigt väder!















I duschen;)

påväg ut

:)











Utanför världens mysigaste ställe vid stranden, man sitter på kuddar i sanden och har det mysigt









nacho förrätt

taco till middag

och jag åt kyckling till middag:)


 jennifer hägg

hej älskling ! :D ni ser ut att ha de jätte bra, saknar digjätte mycket ! läser din blogg varje daag hihi :) kärlek till dig min fina vän <3



URL:


 Anonym

älskling jag sökte på dig på facebook men du fanns inte där? jag har saknat dig massa men inte vetat hur jag ska få tag på dig:/

ja vi har det jätte bra och idag bär det av till bangkok för massa shopping:)

ååh vad jag saknar dig!

love you<3



URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/


 j

oh älskling vad kul:D hoppas du hittar något fint!! men de gör du :)och brun har du blivit! du är så fin! ja jag tog bort min fb ... och har legat i soffan i två veckor och sovit hela dagarna och på nätter kollar jag på repriser haha.. va glad att du är där borta. det suger här hemma :( jag tror jag hammat i en period då jag bara inte orkar med allt . fan va tragiskt jag låter:P du ska veta att jag saknar dig så mycket! vi får prata genom bloggen , hälsa oliver också! jag älskar dig <3



URL:


 Oliver

Sjukt vad jag saknar allt där borta!:(<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?