lyxig middag men hilton stängt:(
Thailand 2010/2011

Vi skulle ju som sagt åka upp till hiltons sky bar och ta en varsin drink efter middagen men det var stängt just idag..alla andra dagar är det självklart öppet, suck! Men middagen och resten av kvällen eller dagen för den delen har varit jätte bra! vi åt på en svensk restaurang för att "lyxa" till det lite, jag åt köttbullar och oliver pannbiff:) grymt gott! Och påväg till nattmarknaden gick vi förbi våra underbara guider för att tacka för att dom hjälper oss hela tiden, och gissa vad!:O jag fick välja ut vad jag ville i deras klädes affär, helt otroligt snälla människor!
Jag har glömt att berätta vad jag fick av oliver;) jag fick tre par jeans (som jag själv valde ut) och ett rosa mobil skal plus att han bjöd på middagen:) underbar pojkvän man har:D
På marknaden ikväll köpte jag två halsband och ett par skor till felicia och oliver köpte två par jeans och en t-shirt!
Nu är det sent och vi ska sussa!

Oliver i morse när han kom insjungandes med frukost! (morgonpigg)

inför kvällen



Ett glas vitt

captain morgan





olivers inköp




Tack alla för fina gratulationer på facebook! love


 tessie

Fina saker ni båda har hittat :) Ni verkar ha det så mysigt! Du får berätta mer när jag ringer imorgon. Grattis igen! Älskar dig <3



URL: http://tessiel.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?