18 oktober
Vardagsliv

Idag jobbade jag mellan 9-16, var hemskt att gå upp i morse men tiden gick riktigt fort på jobbet då therese jobbade ist för marie och vi hade massa att prata om. Speciellt efter denna händelserika helg! btw therese blev slagen, vet du av vem?:O
Nu sitter jag proppmätt efter att ha ätit en god och välförtjänad hamburgare med min vän Izabella, super glad och positiv tjej! Vi träffas alldeles för sällan men när vi väl ses kan vi inte sluta prata. Speciellt inte när vi kommer in på området att bli självständiga, flytta hemifrån osv. Är verkligen jätte sugen på det och ska kolla efter en lägenhet när vi kommit hem från thailand. Idag är det exakt två veckor kvar tills vi åker, börjar bli nervös nu. Förresten bokade tid hos min frisör idag, undra vad jag ska göra med håret den här gången? kanske färga mörkt igen?





 jessica

vart jobbar du någonstans? :)



URL:


 Sandra

Jag jobbar i en båttillbehörs butik, Erlandsons Brygga:)



URL:


 tessie

Ja veeem?! :( inte så snyggt med en blå läpp måste jag säga. Jag kom på att jag har ännu mer att berätta för dig hjärtat, men det kan vi ta imorgon hihi <3



URL: http://tessiel.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?