aaajjj
Vardagsliv

sputor alltså..efter jobbet mötte jag upp oliver för att direkt åka till slussen och ta vaccinationssprutor. Jag var helt inne på att ta flera stycken för att skydda mig mot allt möjligt men fegade ur och tog bara en, men det räckte gott och väl! Dessutom måsta jag ta två till. Jag intalar mig alltid att det inte gör ett dugg ont men det gör det verkligen..suck.
Nåja nu ska jag ta och ringa mathilda och prata massa hemlisar. Förretsen nu är det bara två veckor och 5 dagar kvar tills jag åker, tror jag! Om jag längtar

lägger upp lite bilder från min och thereses fotodag!














 Sara H

Fina skor :D vart är de ifrån?



kraaam



URL:


 Sara H

hehe.. vill du inte svara ?

Har varit på jakt efter ett par liknande ! :-)



URL:


 Sandra

Skorna är från Bianco, dessvärre från förra året men dom kanske finns kvar:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?