Jag är så glad att jag är lycklig!
Vardagsliv

Idag har allting fungerat som det ska för mig, gick upp tidigt för att hinna göra mig iordning (vilket jag aldrig gör annars när jag ska till jobbet tyvärr) tog en promenad på lunchrasten och åkte till Kista efter jobbet med Oliver, super mysigt. Dock är jag inte lika mysig nu då jag STINKER kebab, haha love it!
Imorgon tog jag mig friheten att ta ledigt från jobbet för att hinna fixa inför "julafton", ska bli riktigt spännande:)
Ja nu mår jag faktiskt jätte bra och känner att jag förtjänar en stor skål med glass och frukt. Har verkligen slutat bry mig om vad jag äter, hittills behöver jag iaf inte bry mig men det kanske kommer som en chock och jag blir smällfet, fy!

Blääää..

Nåja tänkte köpa hem en gravid fisk idag men fick inte-.-





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?