Julafton
Vardagsliv

På fredag ska jag och oliver fira mini julafton hemma hos honom med hans släkt:) Ser verkligen fram emot det och speciellt för att jag ska få äta all god hemmagjord mat! mums. dock tycker jag att det är synd att jag inte kommer att få fira någon riktig traditionell jul med min familj, buhu. I morgon ska jag och oliver åka till kista efter jobbet för att köpa tre små paket var för 20kr/st som vi ska tävla om på fredag. Det skulle tydligen bli snö ikväll så vi får väl hoppas på det så att jag får uppleva lite vinter. Dock hatar jag det här ruggiga, gråa vädret. Blir så deprimerad av det! Men vad ska jag köpa för små paket i morgon?hm..

The big day

fint lakan hade vi..

mycket sprutande..

fina stunder..

grupp bilder..

hann vara barnvakt..

passade på att se full ut..

taggade till annan utspringet..

såg söt ut..

sprang hand i hand..and life goes on


 tessie

bilden på dig mig och fredrik.. inte okej sandra!! haha <3



URL: http://tessiel.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?