Oplanerad helg..
Vardagsliv

Som vanligt efter en hårt arbetande vecka är det inte fel med en helg full av nöjen. Dock blev denna helg inte som vi tänk oss då den var oplanerad, vi hade nog inte tänkt oss något speciellt egentligen men det blev lite väl mycket stress och för lite sömn.
I fredags möttes jag och ida vid 8 tiden för att åka direkt hem till Oliver och fixa oss och sen åka vidare, vi hade ca 45 minuter på oss att bli helt klara och på partyhumör. Nackdelen var att jag snabbt blev på partyhumör och hamnade på NYPE som vanligt när jag skulle upp 7 morgonen efter.. Kvällen blev relativt lyckad men sömnen fick vänta tills efter jobbet.
Lördagen spenderade jag på jobbet, i soffan och på EGO som sööööög! Jag, ida, therese och josefine åkte till ego som jag aldrig varit på tidigare för att det ryktades om att det skulle vara ett jädrans pådrag där, detta är en myt och kommer att förbli så! Stället bestod av ett pyttelitet dansgolv, en bar och massa oldies..FY! så jag och ida åkte hem, åt popcorn och fick vår efterlängtade sömn.
Idag var jag först på vuxenkalas och sen i kista med syster och mami! Det behövdes verkligen, var så länge sen vi tre umgicks. Det blev både en god men väldigt blandad middag och shopping. Nu ska jag lägga mig för att ladda inför en ny arbetsdag!
sleepmode

Hittade en jätte gammal bild på mig och ida





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?