Jag lever det liv du vill leva varje dag
Vardagsliv

Jag älskar fan mitt liv!:) Seriöst jag har inte haft så kul på länge som jag hade i helgen:) Vi kan börja med torsdagen..Jag tog ledig från jobbet för att (eller jag böt min tid med Mathilda) jag, Jenny, Louise och Therese skulle ta 10.45 tåget in till staden, jag hade tid klockan 11.45 på Adam och Eva kliniken för att göra ännu en läppförstoring. Jag blev verkligen super nöjd och denna gång sprutade jag in 1 ml (tror att jag är sugen på lite mer nästan gång).
 Efteråt tog vi en matbit i slussen och efter en stund var det dags att ligga under nålen igen. Vi alla piercade oss:) Jag gjorde ett till hål i naveln så nu har jag ett hål uppe och ett nere, det blev också jätte fint:) Dom andra sötnosarna piercade sig i naveln och i tungan.
Runt 3 (?) tror jag att det var åkte vi till kungsängen för att påbörja kvällen. Som alltid är alkohol inblandat och så kommer det att förbli! Framåt kvällen ville hela ligan dra till sportbaren men jag vägrade! Så (ja, jag vet) jag åkte till MP..Kommer inte ihåg allt för mycket därifrån och vet inte om det beror på drickan eller för att det inte var kul. Antagligen var det drickan;) Kvällen avslutades hemma hos mig med lite vänner:)


påväg mot stan:)


Läpparna gjorda, visst blev det fint?

Vin i solen, love!





bästa vän

En galenn torsdag gjorde inte fredagen mindre crazy. Jobb var det 10-14 och sen på't igen. Jag och Mathilda åkte slitna som två björnungar hem till henne, vi hann köpa med oss sushi så att våra magar inte skulle vara allt för tomma innan drickan togs fram. vi stannade hemma hos henne hela kvällen och hade det jätte trevligt:) det kom lite folk hem till henne och vi hade kul! Jag vet inte riktigt vad klockan var när jag drog hem men det blev garanterat en taxi!


Jag är aldrig mindre taggad dagen efter! snarare tvärt om:)

sexy lips;)

Tyvärr fick vi ingen påskmiddag i år men vi har skapat en ny tradition.

Bebis firade påsken som man ska:)

I lördags var det dags för ännu en bakisdag på jobbet och sen krök! som tur var fick jag och Mathilda skjuts hem från jobbet. Jag blev inte så långvarig här hemma utan jag frog till kungsängen och gjorde mig iordning och åt en jätte god middag:)Tyävrr kommer jag inte alls ihåg vad vi gjorde på kvällen så det finns inte så mycket mer att skriva. Jag antar att jag hade kul iaf för något annat vore konstigt;) Eller hur?!

Söndagen var nog värst! Jag jobbade mellan 10-14 och åkte direkt därefter hem till mig. Jag åt lite mat och fixade till mitt slitna jag. Mathilda plockade upp mig med en taxi framåt kvällen så att vi kunde åka ner till centrum och handla ytterligare krök. På kvällen kom det massa folk hem till mig och det blev ett jävla röj!;) Mer behöver ni inte veta. Inte en lugn stund i mitt liv med andra ord:D



Måndagen blev betydligt lugnare, men jag var ändå sugen men avstod! klockan 10 på morgonen drog jag och Louise en bulle hem till mig för att städa i lägenheten och sen tog vi en bulle tillbaka. snacka om att taxametern inte har någon betydelse efter lönen:D Vi var hemma hos daniel hela dagen och solade. Underbart skönt! Till Lunch blev det skräp mat och sen ytterligare några timmars sömn i solen:D
Så idag är första nyktra dagen på 5:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?