Öroninflamation..?
Vardagsliv

Idag var jag hemma från jobbet för jag hade inte någon som kunde passa Måns, och tyvärr är det 6 månaders åldersgräns på dom flesta hunddagis..Jag har iaf ställt honom i kö så nu är det bara att vänta och se. Tills vidare har jag en preliminär lösning på hundpassandet. Jag funderar på att eventuellt skaffa en dagmatte till honom. Men då vill jag att det ska vara någon som jag känner och kan lita på. Dock kan det bli svårt för att dom allra flesta går i skolan eller jobbar. Han har verkligen blivit en livlig liten krabat:)
Alltså jag vet inte vad som händer med mig nu för tiden..Det känns som om att jag alltid är lite små sjuk och idag är inget undantag. När jag vaknade i morse värkte mitt öra som bara den, undra om det kan vara öroninflamation? Det har inte blivit bättre under dagen snarare värre..suck!


Jag känner mig inte riktigt såhär just nu men jag skulle vilja!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?