Snart har halva veckan gått;)
Vardagsliv

God kväll allesammans:) Känner mig relativt bättre till mods jämför med gårdagen, dock vet jag inte hur länge det håller i sig för ska riva upp allt igen ikväll:( Men det kanske är bra att prata ut..Vet inte annars vad som händer idag, ska koppla in min j*vla antensladd (äntligen) så att jag kan kolla på tv i mitt rum som en normal människa:D
Ingen närshopping igår så hoppas på att hitta något spännande klädesplagg ikväll, om inte annats så behöver jag leggins;) Hungrig är jag också! Hoppas att maten står redo framdukat på borden när jag glider in genom ytterdörren, men det gör den förmodligen inte buhuu!

Jag skulle egentligen på idas studentskiva ikväll men eftersom att jag börjar klockan 7 :O i morgon bitti så är det ingen bra idé att festa, jag får önska dig ida en trevlig och oförglömlig kväll! Hundkursen börjar i morgon också för den delen så jag känner att jag måste spara all energi jag kan.

Nu dags att jobba sista 25 minutrarna;) hörs sen!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?