Stress är inget man kommer undan..
Vardagsliv

Hej allihopa. Jag vet inte vad det är som händer med mig men jag har tappat blogglusten, det är möjligt att det beror på all stress! Just nu känner jag mig sjukt stressad. Inte på ett dåligt sätt utan mer att jag inte har tid för någonting. Jag har inte ens tid att svara på sms längre..:( På jobbet är det full rulle och det har blivit många övertimmar. Som tur är visar det sig på lönen i morgon:) Den bästa lönen hitills faktiskt ;) How good?!
Det har inte hänt särskillt mycket i veckan, eller iaf inte något jag tänker dela med mig av *fniss*. En bra sak som har hänt och som jag med glädje kan dela med mig av är att jag och Oliver inte är osams, inte för att vi har varit det men det har tidigare känts väldigt jobbigt men nu känns det bättre:D hur har er vecka varit?






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?