22/8-11
Vardagsliv

Hej på er allihopa och god morgon på riktigt:)
 Nu har jag varit på jobbet i två timmar och börjar äntligen piggna till! Nej men så farligt var det inte att gå upp men det hjälpte inte att vädret var katastrofalt och att helgens bravader satte sina trötthets spår. Som tur var fick jag sällskap av Patrik på bussen/tåget. Som ni kanske förstod så åt jag inte kräftor i morse haha det var ett inlägg som skulle ha kommit upp igår men pga mottagningen skickades det i morse..arrggh!
Som sagt bloggandet på helger är inget jag kan garantera och det antar jag att ni märkt vid det här laget?!;)
I fredgas slutade jag sent och åkte i stort sätt dirket till kungsängen för att inviga helgen. Vi plockade upp min syster, Patrik och Ida på vägen. Runt 9(?) gick vi hem till jompa och drack en hel del innan vi tog en taxi till MP. MP börjar likna ett stammis hak men jag har verkligen ingen lust att sitta och åka in till stan när det ösregnar:O
Nåväl där dansade vi och drack hela kvällen .
I lördgas mådde jag som jag förtjänade helt klart! Med andra ord inte alls bra..och klockan 3 samlades släkt och vänner hemma hos moster för att fira Jenny som fyllt 18 år. Det bjöds på dricka, smörgåstårta, snacks, tårta osv:) riktigt gott! Framåt 23 någon gång bestämde vi oss för att ta en tripp förbi sportbaren där vi sen stannade hela kvällen. Jag hade en rolig helg men jag kan absolut säga att det blev lite too much alcohol!!
Hur har eran helg varit?:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?