Lördag

img_6580 (MMS)

Hallå sötnosar:) vilken härlig dag! redan klockan sju i morse var det strålande sol och varmt, självklart jobbar jag idag..men som tur är bara till tre:) jag sitter nu på tåget som jag höll på att missa. Jag misstog mig helt när jag trodde att jag skulle ta kvart i 8 bussen, för den går inte ens på helger!:O så jag var tvungen att få upp stackars sjuklingen ur sängen för att få skjuts till tåget. Och det var med nöd och näppe som jag hann:D men jag hann! Dagens planer är dom samma som igår, jag ska bara ta det lugnt. Det var länge sen jag hade en vit helg och det behövs verkligen! Och nu när jag äter tabletter har jag verkligen en anledning till att vara hemma. Vad ska ni hitta på idag? Några bra film tips till mig som ska vara hemma?:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?