Monday 15/8

img_2853 (MMS)

Hej hopp gummisnopp;) då var det måndag igen och jag är lika seg som vanligt. Att blogga på helger är något jag helt enkelt inte hinner med. Jag har alldeles för mycket på gång på fredagar och lördagar och på söndagar är jag alldeles paj!Därför får det bli en update på helgen som varit på måndagar:) i fredags slutade jag tidigt och åkte hem en snabbis för att plocka ihop lite saker och sen åkte jag hem till daniel där förfesten började:) vi var några stycken hemma hos honom ett tag innan vi åkte på en 18 års fest i bro, shit jag kommer ihåg när jag fyllde 18 år vi var typ 80 personer hemma hos mig, både släkt och vänner som festade tsm:) men iaf vi stannade i bro ett tag trots att det inte var värsta draget innan vi åkte hem. Det var lika bra det:) i lördags förade vi hemma hos mirelle innan vi tog en taxi in till magenta:)jag hade en lyckad helg som igår avslutades med en grymt bra film som jag tyvärr glömt bort namnet på:( Tänk vad tiden går fort, jag vet att jag har tagit upp det förut men jag kan inte riktigt förstå. Det här är min fjärde jobbvecka sen semestern:O och det är snart redan september.. Jag har iaf bestämt mig för att ta tag i mig själv och det börjar jag med idag. Med det sagt finns det ingen återvändo! Jag ska skaffa mig rutiner,börja spara pengar, ut och jogga och äta bra!:) visst låter det awsome! Idag jobbar jag sent så är hemma runt 8, får se om jag hinner ta mig ut på spåret innan ögonen slocknar:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?