Hot cup
Vardagsliv

Till lunch blev det varmakoppen (minestrone) och knäckebröd. Faktiskt blev jag rätt mätt även fast man inte tror det dock lär den mättheten inte hålla i så värst länge:/ Tror att jag kommer vara lite onyttig ikväll och smaka på min systers hemma gjorda frozen cheese cake som jag dör för! Bästa efterrätten jag vet utan tveken. Och bara för att jag är nyttig nu innebär det inte att jag ska missa livets alla smaskigheter. Det är inte så att jag vill banta utan jag vill så småningom börja träna och få en "fast" kropp, alltså inte bli smalare men jag vill inte heller vara sladdrig. Och då känner jag att den bästa vägen till en snygg kropp är att skippa all skit. Självklart kan man unna sig godsaker lite då och då och med tanke på att jag dricker alkohol är det bara bra att jag skippar chipsen, håller ni inte med?
Nåväl Daniel hämtar mig från jobbet klockan halv 4 för att jag ska hinna hem och sminka Jenny inför ikväll, hon är verkligen fast vid sotningen jag gör:) Kul!


Underbara vän!


 Jossan

E du och daneil tillsammans ? :) kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?