KAOS
Vardagsliv

Hej hopp!
Idag är jag inte alls på humör för att skriva, kan inte släppa vissa saker. Men det går över så småningom, I hope! Vissa kan verkligen förstöra och påverka på samma gång, svårt att förklara men så är det bara.
Idag började jag jobba vid 11 vilket innebär att jag stänger. Jag som vill ut i värmen och sola och bada, det får bli en annan dag. Jag jobbar i morgon också men på söndag är jag ledig YEEY!:) Ikväll ska jag träffa Jenny Lanshammar, vi ska nog bara mysa framför tvn hemma hos henne. Tror att jag sover över där också så får jag nära till jobbet:) I morgon ska jag möta upp Ida efter jobbet (det var ett bra tag sen) och åka hem till henne. Vi har planerat grillning och krök:)

You can hate me but never break me..





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?