Nya äventyr
Vardagsliv

God morgon bloggen! Ni kommer att ha göra med en förvånandsvärt morgon pigg tjej;) Jag var nämligen uppe redan vid 6 i morse, men iofs var det för att jag var tvungen (A) Jag kan börja med att säga att idag är det ingen vanlig dag, idag är det nämligen min lilla syster Jennys födelsedag.
Hon fyller hela 18 år och som hon har längtat! Jag har nästan varit lika spänd och förväntans full som henne:) Vi överrakade henne i morse med sång, tårta och presenter och det uppsattades. Det är svårt att förstå att min lilla lilla pluttinuttiga syster har blivit hela 18 år. Jag som lånade ut mitt leg till henne häromdagen, nu kommer hon att klara sig utan mig. Men det är jag glad över! Trots att jag vill att du ska behöva mig.
Ikväll ska vi fira Jenny med middag hemma hos oss och därefter blir det en utgång i stan. Det kommer att bli relativt lugnt för min del med tanke på att jag jobbar i morgon, jag får köra hårt på lördag ist när vi ska fira henne tsm med släkt och vänner:)









"Jenny Madeleine Lundqvist 1993-08-17, jag älskar dig något otroligt. Du är min bästa vän och min syster genom allt. Hoppas du får en toppen dag som du alltid kommer att minnas."





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?