Today I swear I'm not doing anyting
Vardagsliv

Hej gott folk:) Idag har varit en katastrof dag och jag har inte orkat blogga..Jag kan börja med att säga ni vet dom där utslagen jag berättade om förut??!Dom som ser ut som små små myggbett och som jag hade sådan panik över. Dom började klia som f*n idag och jag kunde inte sitta still. Tidigare åt jag antibiotika och klåda tabletter plus hade en salva för att dom skulle sluta klia. (Tänk att läkare ger ut antibiotika utan att dom med säkerhet vet vad det är!) Nåväl jag bokade en akut tid på jakobsbergs sjukhus för att jag var så nojig, jag tänkte allt det värsta så som att jag hade loppor osv..men iaf den nya läkaren gav mig ytterligare nya tabletter, jag ska ta 12 i dag och 12 i morgon och sen ska jag fortsätta med några andra tabletter i 10 dagar. Dom tror att jag är allergisk mot något. Jag förstår bara inte varför dom inte gör några tester:O
Så nu sitter jag här i väntan på att dom nya tabletterna ska börja verka!


 won

try colloidal silver which is the best nature antibiotics for any allergy or infections.ALSO TRY take ZINC,MAGNESIUM,copper pills for lack of minerals

temporary DO NOT EAT these items...alcohol,fried chicken,milk,cheese,butter,any hormone type food,MSG,coffee,ANY NUTS,ANY SODA,artificial sweet,pork,fake meat like ham,fast food....

eat more these item....vinegar,fruits not fruit juice,coconut water,more green color vegitables with vitamin C,lots bean like green bean or mung bean..

your body need to fight against bacterias or pathogen...

try more sleep with good food.

good luck!



URL:


 won

TRY make this juice..

prepare 1 liter clean water plus 5g baking soda. and mix with water.

also simply drink 8 ounce(paper size) 3times a day...

baking soda is amazing at allergy or lots food poison.

study about baking soda as medicine in google...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?