Vilken jädrans otur jag har ibland! Trots ...

img_0232 (MMS)

Vilken jädrans otur jag har ibland! Trots att jag vaknade vid halv 8 idag missade jag kvart i 10 bussen med några sekunder.. Det är så irriterande att se bussen åka iväg mitt framför ögonen på en. Igår kväll la jag mig jätte tidigt men trots det somnade jag inte förens runt 2, den här j*vla klådan gör mig gaaaalen! På onsdag ringer jag tillbaka till min läkare och får en remiss skickad till en hudläkare som får ta prover!:o just nu hade jag blivit glad om dom sa att jag hade skabb haha, men dom har redan kollar allt sånt :s och det var det inte. Apropå något helt annat så kanske ni märkt att jag inte varit så överdrivet hurtig med mitt tränande på sistone? På onsdag köper jag eventuellt ett "gympa"kort:) då får man träna hur mycket man vill i en termin för ca 400 kr, bra va:D let's go hard work!



 Anonym

Vart ska du skaffa gymkort ? :)



URL:


 Anonym

Jag hade massa utslagen för ett tag sen, läkarna gav mig massa olika mediciner, till slut fick jag cortison och de blev genast bättre. Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?