You make me this
Vardagsliv

God morgon! Jag vet inte riktigt om jag har vaknat till liv än efter gårdagens mys kväll med Johanna men det kommer så småningom:)
Nu till gårdagen, min papi hämtade mig från jobbet och skjutsade hem mig till mamma. Jag tog en snabb dusch och gjorde mig iordning för att sedan röra mig mot Johanna och loppan. Alla grabbar var ute på egna äventyr så jag och Johanna satt och hade det trevligt på deras balkong med tre liter vin och tända ljus 
Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jord och fick med en del gossip. Det var länge sen jag satt i närmar fem timmar på samma plats utan en tyst stund men det var jätte mysigt. Vid halv 12 snåret gick vi och la oss och jag fick sova över på deras super sköna soffa:D I morse mådde jag inte alls lika bra..jag var super trött och hade lite huvudvärk men den är påväg att avta nu!
Jag älskar att hitta på saker på vardagar så att det enda man gör inte är att jobba. Igår var en perfekt sådan dag.


Fina Johanna

Måns






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?