23 december
Vardagsliv

God morgon hörrni! Wow tänk att det redan är den 23 december idag och i morgon är det julafton :D Trist bara att det är plus grader ute och det finns rinsk för att snön ska smälta bort under natten..vad är en julafton utan snö liksom! I morgon ska familjen vara hemma hos Björne (min mosters killes bror) och äta massa gott och umgås. Men på morgonen ska vi förbi pappa en sväng och ha en mini julafton. Alltså jag kan inte sluta tänka på den goda maten som kommer att serveras i morgon, jag dör av längtan!:)
Idag jobbar jag 10-19 och det är lite sisådär men sen får jag lång helg woop woop! Börjar inte jobba förens på tisdag igen men jag antar att det är så för dom flesta. Efter jobbet ska jag direkt hem och fira min underbara mami som fyller 39 år idag. Det kommer lite folk hem till oss ikväll och vi ska äta middag och ta ett glas men det kommer inte att bli allt för sent I hope, jag måste vara pigg och fräsch i morgon:D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?