29/12 torsdag
Vardagsliv

God morgon:)

Shit vad jag är sämst på att uppdatera, fyfy! Det har tyvärr blivit så dom senaste dagarna men jag har ingen annan att skylla än mig själv. Igår var jag ledig från jobbet och snacka om att det var skönt. Speciellt nu när jul och nyår inte ligger så bra till. Men jag hade mycket på schemat ändå. Jag övningskörde två gånger, lagade mat, städade, passade lillasyster och åkte och hälsade på Daniel på jobbet:D Visst är jag en snäll flickvän!
I morse var jag och övningskörde igen och under dagen idag ska jag boka uppkörning/teoriprov :D Shit vad pirrigt! Den 10 januari ska jag köra halkbanan på gillinge, alla som kört den säger att det är roligt så det ska nog inte vara några problem. Men ändå blir jag lite nervös :S Bara jag inte glömmer att ringa och boka idag, så glömsk som jag är!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?