It's saturday
Vardagsliv

Hej och hallå!

As usual så finns det ingen motivation till att blogga på helgerna så jag drar ett snabbt inlägg istället:) Igår fick jag och Daniel riktigt goda nyheter angående en lägenhet, spännande! Jag ser verkligen fram emot att flytta hemifrån och det är nu:)
Runt 8 tiden igår hämtade Ida och zäta upp oss för att sedan åka hem till dom och dricka vin framför idol, riktigt trevligt:) Och när idol var slut (som jag för övrigt inte alls har följt flitigt) knatade vi ner till sportbaren och tog några drinkar. För mig slutade kvällen inte alls bra och idag har jag mått piss:/ Typiskt när jag idag skulle hem till pappa och fira att jag och min kära lillebror har fyllt år. Men jag stod ut och vi hade det jätte mysigt. Gott med tårta också:D

Just nu väntar jag på att Cilla ska komma hem till mig så att vi kan börja kvällen med jordgubbsvin och pizza :thumbup:

bilder tagna nyss med min nya dator!











NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?