Kjell Ström
Vardagsliv

Hej hej och hemskt mycket hej! :)

Nu har jag nog äntligen blivit människa och kommit in i dagens arbetsrytm. För tillfället sitter jag på kontoret, vilket jag gillar:) Jag kanske ska satsa på kontorsnisse?! Idag jobbar jag 8-19 så det är lite små segt..och baby ligger hemma och är sjuk :/ jag som vill hem och pyssla om honom!

Jag tänkte berätta för er lite hur gårdagen såg ut. Kjell Ström "hunddoktorn" kom hem till oss för att ändra min och Måns vardag samt få oss att . Som jag tidigare skrivit så är Måns väldigt skällig och drar mycket i kopplet. Självklart hänger ansvaret på mig så jag bestämde mig för att ta hjälp av en hundpsykolog. Runt 11 tiden kom han iaf och han stannade i ca 4 timmar. Och jag säger såhär, det var absolut det bästa som kunde hända just nu! Jag har ändrat min uppfattning gällande uppfostran helt och jag och Måns förstår varandra mycket bättre nu. Redan efter en dag är allt helt annorlunda och Måns är inte alls lika stressad. Lite kan göra mycket och i detta fall gjorde det stor skillnad att bara ändra på promenadsrutinen och byta koppel. Måns drar inte alls lika mycket längre och än så länge skäller han inte:D Men det gäller självklart att fortsätta vara bestämd och inte bara tro att allt är förändrat över en dag. För er som också har problem och är intresserade av att få hjälp ring Kjelle eller gå in på hans hemsida http://www.hunddoktorn.com/ .





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?