Kroppens trötthets tecken!
Vardagsliv

Godmorgon godmorgon!:)

Vaknade upp och var väääldigt trött må jag säga.Tur att älskling låg bredvid och höll om mig så att allt kändes lite lättare!:)
Igår var vi på julbord med jobbet och det var riktigt trevligt. Eftersom att jag bara jobbar i solna butiken träffar jag inte mina arbetskollegor i dom andra butikerna särskillt ofta så detta var ett tillfälle till att lära känna dom lite bättre. Vi spelade bowling, åt julmat och drack nubbe! En givande kväll med andra ord.
Jag valde att åka hem rätt tidigt för att slippa ångesten att gå upp på morgonen plus att jag ville hem till en varm säng. En del bilder togs under kvällen också, dock kan jag inte ladda upp något från mobilen? :O. Jag gör det så fort allt är i sin ordning!

Vi har lagt ett litet högre bud på lägenheten så jag hoppas innerligt att mäklaren ringer snart och ger oss ett besked:D






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?