Min nya dator
Vardagsliv

God morgon alla fina!

Det är svårt att undgå att det är fredag idag men för mig känns det inte som det än av någon konstig anledning, trots att jag är ledig i helgen?! Det känns lite som om att jag inte har koll på dagarna längre och bara kör på med samma gamla vanliga rutin. BORING! Så idag kanske jag ska ta vara på att det är just fredag och att jag är ledig i helgen. Jag och baby ska köpa hem jordgubbsvin och sen får vi se:)

Igår efter jobbet åkte jag, Daniel och Jenny hem till min moster och hennes sambo Chribba för att äta en god nachos middag och cheesecake till efterrätt. Medan magen vilade mellan måltiderna fixade Chribba med min dator, min nya dator!
Jag är ur usel på att ta bilder nu för tiden och framför allt när jag egentligen borde ta bilder. Jag vill så gärna visa upp vad jag fick för fina presenter i födelsedags present men jag tror inte jag kommer orka ta kort på allt:O Bland annat så fick jag pälsvästen jag önskat mig, en dator, skor, mobilskal, presentkort, parfymer, smycken, vin, en rosa glassmaskin med tillhörande hemmagjord glassbok. Ja det finns en del att ta kort på!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?