Passa på!
Vardagsliv

Jag har värsta grejen att dela med mig av! Jag fick tipset och blev inspirerad av en annan bloggare. Det är nämligen en hemsida vid namn members som har olika erbjudanden till STÖRT bra priser! Bland annat erbjudanden från NELLY och just nu på deras skor, och vem gillar inte det? Jag ska beställa hem ett par likadana skyhöga klackar från NELLY som jag redan har därifrån för dom kostade bara 99 kr nu??!!! Så ifall mina går sönder här hemma har jag ett par i reserv, jag älskar verkligen dom!
Men om ni vill bli medlemmar på egen hand tar det upp till ca tre dagar att bli "godkända" och dom olika erbjudandena gäller bara i någon dag (skorna från NELLY gäller i två dagar till) och för att ni ska slippa behöva vänta och kunna ta del av erbjudandena på en gång plus att ni får 50 kr att handla för om ni blir medlemmar genom mig (så om ni skulle vilja ha dom där skorna jag tänker köpa kostar dom med era 50 kr rabatt bara 49 kr nu, bra va?). Skicka bara er mejladress så får ni snabbt ett mejl tillbaka med en länk som ni klickar på och vips så är det klart:) fyll i ILIKEMEMBERS som rabattkod!

Hoppas ni gillar det!

Dessa skor är bland annat med på sidan och alla kostar 99 kr nu!



 Sara - Mamma till Nova

Kikar in och önska dig en trevlig dag!



URL: http://frokenkalmar.blogg.se/


 Jenny

:)



URL:


 Narin

:D



URL:


 isabella

allt bra? :)



URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?