Har det gått en propp?
Vardagsliv

Hej på er! Allt bra?:)
I morse när jag vaknade hade jag olyckligtvis fortfarande grymt ont i foten. Fortfarande lika ont som igår kväll utan förändringar..Jag ringde till min husläkare som direkt hänvisade mig till danderyds akutmottagning, hon trodde att jag möjligtvis fått en propp:O Förstår ni en BLODPROPP! Väl framme på danderydssjukhus sa dom i receptionen att det lät som en propp och att jag var tvungen att besöka läkare direkt..jag behövde inte ens vänta i en minut innan jag var hos läkaren:S Jag hade verkligen en klump i magen för beskedet men som tur är kunde han inte hitta något, puuh. Han som att om det inte hade gått över i slutet av veckan skulle jag återkomma så att dom kan ta prover..Men jag ska nog ringa tillbaka till min husläkare här i jakobsberg i morgon bitti om det fortfarande gör lika ont utan förändringar:(
Mamma har fixat hem kryckor till mig, helt seriöst så kan jag knappt gå:O


Me right now..!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?