Nya jobbtider..
Vardagsliv

Ja då har arbetslivet börjat igen;) I morse klockan 9 var jag på plats och jobbade fram till 16, ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt att det är skönt att sysselsätta sig med något plus att jag tjänar pengar *blink*. Direkt efter jobbet åkte jag hem till älsklingen för middag. Han har passat måns idag, eller det ska han göra i stort sätt varje dag nu tills han klarar sig själv.
Juste, när jag och oliver satt och kollade på big brother på datorn började min fot göra sjukt ont:O! Och det gör den fortfarande! Först trodde jag att en hälsena hade gått av men det kan den väl inte bara när man sitter ner, eller? Men det gör fortfarande jätte ont och jag kan inte stödja mig på foten, mamma sitter nu och masserar den..vad ska man göra?!


Bild från i helgen, jag och världens finaste Therese





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?