Uppe med tuppen!
Vardagsliv

Wihoo idag är det fredag! Underbara fredag:D The voice är alltid härligt att inleda dagen med och jag älskar att se på torsdagar (?) när Daniel Paris är med haha! Idag ska jag jobba mellan 14 och 19 för ingen kunde ha Måns innan det..han får absolut inte vara hemma själv! Men den stora frågan är vad jag gör uppe nu:O Jaja så är det väl när man har skaffat "barn" if you know what i mean;)
Mina planer inför kvällen är inte helt hunda än, Therese är sjuk och ska inte ut så mina alternativ just nu är att mysa med henne, parta med Ida som ska ut med Amanda och ligan eller fest med min kära vän Mathilda på MP! Hemma kan jag inte vara ikväll av en hemlig anledning *fniss*.
Igår kväll fick jag ett panik samtal samt ett panik sms av bästis..och jag förstår henne för det var en relativ stor sak hon brusade upp på;) Mer kan jag inte avslöja.


My love





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?