Vad är det för fel på mig?
Vardagsliv

Något måste det vara..God morgon på er, Jennifer kom som sagt hit igår men åkte och solade redan vid 8 tror jag för att jag höll på att somna. Rolig kompis man är(a)! Varje dag somnar jag runt 9 och jag är verkligen helt utmattad. Dock så ska jag ha cred som går upp vid 6 på morgonen för att ta hand om min bebbe hela dagen:)
Mina planer idag är att träffa kära moster runt 5 tiden för att äta räkmacka och bara umgås:) Kanske ska jag överraska pojken innan med frukost på sängen. Han har nämligen jobbat natt och kommer att sova bort hela dagen annars:S

Jag mer eller mindre bor i min ed hardy dress:D








 kajsa

Åh Sandra, vart har du köpt den där dressen ;) Hörde att du hade skaffat hund, jättesöt!! <3



URL: http://kajsalanshammar.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?