Dag 21 – Ett annat ögonblick
Thailand 2010/2011

Som jag redan tidigare skrivit är det jätte svårt att komma på ett speciellt ögonblick och att sen skriva ner det i en text, men jag ska försöka.
Nu kommer jag inte riktigt ihåg hur gammal jag var men det var på min födelsedag för kanske 6 (?) år sen. Jag bodde då varannan vecka hemma hos pappa i kallhäll och hos mamma i jakobsberg. Jag tror att jag fyllde 13 år. Jag älskar djur och har alltid älskat djur och i födelsedags present önskade jag mig en Chinchillautav pappa. På självaste dagen förstod jag att det var kört, jag skulle inte få någon chinchilla eftersom att dem kräver en jätte stor bur och den buren går inte att gömma under soffan. Men osmart som jag var letade jag självklart inte inne i pappas rum. Så när han kom hem från jobbet tog han fram min älskade chinchilla bebis och den meterhöga buren. Jag brast i tårar av lycka och kunde inte slita mig från Capri, som chinchillan då hette:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?