God morgon:)
Thailand 2010/2011

God morgon på er! Jag är fortfarande trött och alldeles seg i kroppen, varför ska man ens vakna då? Känns onödig! Alldeles mulet är det ute också, väderleken säger att det ska åska?:O
Igår skulle vi som sagt gå på bio och bowla, dock var alla filmer på thailändska just denna dag så det fick bli lite shopping, jätte god mat och bowling:D Och vet ni, jag kom trea! Alltså inte sist, WIHO! Vi hade iaf jätte trevligt och jag åt jätte mycket mat, men eftersom att det var sushi tycker jag att det är okej(a)
På kvällskvisten gick vi på grand plaza marknaden, min favorit! Jag köpte en jätte frän vit/rosa klocka :thumbup:




härliga sushi menyn

jag åt allt det här själv, plus en halv avocadosallad!


misusoppa, love it

Max och Annette

Annette bowlar;)

Oliver bowlar

jag bowlar

Max bowlar;)

Marcus bowlar

Jag började med en strike:D..

..och anslutade som trea!





Olivers hälsula var inte riktigt på humör:O

Annette shoppade 11 klockor haha:D

Marcus köpte 12 filmer

och jag köpte en jätte fin klocka:)

puss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?