Gott nytt 2011
Thailand 2010/2011

Hej allihopa!
Hur hade ni det igår? hade ni lika roligt som vi hade?:) Ska försöka beskriva kvällen rättvist, Annica och Roger anlände till Hua Hin vid 18 tiden. En snabb fördrink i lägenheten sen var till att snabbt fixa i ordning sig, eller iaf för deras del (jag och oliver var redan klara;)) Runt 19 (?) så gick vi en våning ner till Max och Annettes lägenhet för mer dricka och jätte gott tilltugg (bilder kommer upp sen)

Strul blev det med taxi när vi skulle in till staden, vi blev ca 40 min försenade till vårt bokade bord, men som tur var gjorde det ingenting:) Underbar mat fick vi, till förrätt var det hummer, pilgrimsmusslor, tonfisk, tiger räkor, skagen och brushetta. Fantastisk mat! Varmrätten bestod av antingen lax med jätte god sås, potatis med parmesan och sparris eller kött med rödvinssås, potatis med parmesan och sparris! Jag åt laxen:)
Som om att det inte var nog fick vi in en underbar efterrätt också, dock förstod jag inte riktigt vad det var;) Någon typ av jordgubbs glass med grädde och mandelkaka.
Jätte mycket dricka förtärdes också på restaurangen, jag började med ett glas vitt och avslutade med en halv vin flaska (jag och Annette delade och snäll som hon är bjöd hon på den, jag skäms lite över hur bortskämd man blir). Maten fick jag och Oliver som en lite julklappa av Annica och Roger. Jätte snällt för dyr var den:)

Kvällen skulle inte avslutas på restaurangen utan vi gick vidare till stranden, hur fantastiskt är det inte att stå barfota i sanden, hålla ett champagne glas i handen och umgås med de man tycker om! Jätte fina raketer och ett fint arrangemang var det på stranden.
På tolvslaget fick jag en kyss av min prins:)Som ett lagom och trevligt avslut på kvällen tog vi en sista drink på en bar mitt emot restaurangen där vi åt, jag tror att vi var hemma någon gång runt 3 tiden och runda om fötterna var vi nog allihopa.

Bilder får ni lite senare, måste ladda över alla på datorn och gå igenom dem!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?