Hej alla bloggläsare;) det var inte igår j...

img_7602 (MMS)

Hej alla bloggläsare;) det var inte igår jag uppdaterade men det beror på att jag har haft fullt upp! Igår morse kom jag hem från en galen Gotland resa:) jag hade verkligen stört roligt!! Dock hade jag högre förväntningar på självaste stockholms veckan men jag antar att vi får skylla oss själva för vi besökte inte dom "kändaste"platserna på grund av vädret. Det stod till och med i tidningen om det långvarande strömavbrottet och ovädret. Jag var på Gotland tillsammans med Sabina, Evangelina, Ellen, Sofia, Patrick, Robin, Daniel, Fredde, loppan och Johanna:) dom sista dagarna fick vi besök av amanda också. Ett riktigt rövar gäng må jag säga! Vi träffade på sjukt sköna människor och jag är inte alls redo för den första arbetsdagen idag efter semestern. Jag har aldrig upplevt sådan ångest som jag känner nu för att jobba..men så fort denna dag är över känns det nog bättre:(






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?