lovely friday
Vardagsliv

Äntligen äntligen äntligen är det fredag och idag innebär det den sista arbetsdagen på två veckor för efter idag går jag på semester! Shit vad jag har längtat efter att ta sovmorgnar och bara vara. Idag står det jobb på schemat men först ska jag lämna iväg min lilla bebbe. Pappas tjej Therese bad nämligen om att få passa honom hela dagen idag då hon är ledig. Självklart får hon det och eventuellt ska han sova över där. Det känns dock lite ovant för jag har aldrig lämnat bort honom så länge förut..men hon är så snäll och söt så det går nog jätte bra:)
Ikväll ska jag för en gångs skull bara ta det lugnt;) Det är skönt det med ibland men i morgon är det andra puckar;) Jag och Therese ska träffas på en sushi bit och sen blir det utgång. More about that later!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen fara mot jobbet!

see yah!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?