Rhodos 25/6-2/7
Vardagsliv

Rhodos rhodos rhodos..Sommarens helt klart bästa resa, iaf för min del. Somliga låg på sjukhus och fick hålla handen mesta dels högt så det kanske inte var lika lyckat men men. Ca en vecka innan avgång bokade jag, daniel, therese och jenny en sista minuten resa ner till rhodos för att överraska vår älskade Louise. Det var alltså därför jag inte skrivit ut något om resan tidigare i bloggen. Dock anade louise att vi skulle komma pga att hon ringde runt till alla och frågade vad vi gjorde och sen insåg hon att vi skulle komma när hela gängets mobiler var avstängda samtidigt (när vi satt på planet). Hennes mamma och pappa åkte också ner för att överraska henne:) Det var verkligen värt varenda krona, bara att få se louises glädje hopp och höra hennes glädje skrik när vi kom där på flygplatsen var underbart (eftersom att hon förstod att vi skulle komma ner stod hon och väntade där på oss).
Vi landade klockan 00 (?) och då var det bara att bege sig ut på bargatan. Party på hög nivå! Och så fortsatte hela vecka i stort sätt. Eller iofs så tog vi det lugnt två dagar tror jag pga Daniels ihop sydda hand. Vi besökte en jätte mysig strand där vi pressade som aldrig förr!;) Lite blandade B kändisar befann sig också på partyön. Den roligaste kvällen var för mig när vi var på beach partyt, det var en jätte stor terass precis vid vattnet, musiken pumpade och drickan flödade;) Den kvällen avslutades också på bargatan! Tänk om jag kunde få stanna åtminstone en vecka till, jag hade inte behövt festa i ännu en vecka i streck men jag vill inte vara hemma och speciellt inte tillbaka till verkligheten! Åå jag vill tillbaka!


i love my sister





Oliver och Oscar befann sig på plats samtidigt som oss så vi festade en del tsm:)







nykter chey!

Louises hårda kväll avslutades på balkongen :thumbup:



Mysiga strand

Daniel

Therese

Louise



Therese och jag





Världens sötaste bild på Lousies föräldrar Micke och Carina

Jenny

Margarita



































Puss!

Och resan avslutades på sjukhus..




 Moa

Jätte bra blogg:) Oliver är inte det ditt ex?



URL:


 Sandra

Tack:) jo det är mitt ex;)



URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/


 Moa

Hur kom de sig att ni var där samtidigt? hade ni redan bokat innan ni gjorde slut? Mycket frågor men är bara lite nyfiken;)



URL:


 sandra

Det är jätte roligt med frågor:) Både han och jag tog en sista minuten ospecificerat till rhodos med olika sällskap och hamnade på samma ställen, nej vi bokade en vecka innan vi skulle åka så det var helt oväntat!



URL: http://ssandralundqvist.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?