Myspys torsdag
Vardagsliv

God dag på er alla! Även denna dag är en mycket speciell dag för många. UBGs (min gamla skola) trejor tar nämligen studenten, tyvärr kan jag inte närvara på grund av jobb men jag önskar alla lycka till!:D
Idag ska jag unna mig massa mys. Jag slutar klockan 16 och ska möta upp Mathilda så fort som möjligt, jag vet inte riktigt vad vi ska göra men tror att det blir ett glas vin och jordgubbar på balkongen;) Självklart massa gossip på de! Någon gång framåt kvällen ska jag försöka hinna träffa Louise också, hon åker ju i morgon till Rhodos:/..Jag och Sara har börjat planera lite på en eventuell resa men vart när och med vilka säger jag inte nu..shhh!
Igår var som vanligt en lugn kväll, men absolut inte tråkig! Jag mötte Cilla en sanabbis och sen blev det middag. Nu när jag och Jenny är hemma själva är det hon som står för matlagningen, Therese passar även på att bo hos oss denna vecka;) Så det är väldigt tjejigt just nu.


satan vad jag saknar denna dag!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?