stop for a minute and smile!
Vardagsliv

Hej på er;) Om ni inte redan har lagt märke till det så påminner jag er om att det är STÖRT fint väder ute och det ska bli uppåt 28 grader ute:O! Och jag sitter inne på jobbet med långbyxor:( Måste verkligen införskaffa mig några hot arbetsshorts;) Igår var det en röd dag och denna röda dag fick jag tillbringa ute i solen, äntligen! Det känns som om att jag alltid jobbar när alla andra är lediga..Jag solade och badade hela dagen innan det var dags för mig att gå till frisören:)
Och det var inte till vilken frisör som helst utan det var till snygga Lisette som jobbar i stinsen;) Vi valde att lägga i en helblekning på min utväxt istället för slingor, och det behövdes verkligen! Jag var så trött på min långa mörka utväxt. Dock är jag verkligen inte van vid att vara helblond så nästa gång blir det slingor men då ska jag inte ha väntat så länge;) Jag ser nästan ut som en albina nu hehe:)




älsklingen gillar också att bada:)


 Emma

Är det din pool?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?