Back on track
Vardagsliv

Hej allihopa:)! Uppehållet beror på en del orsaker som ni inte får veta, en del saker är för privata för att skriva ut i bloggen. Jag tror att ni förstår, right?! Idag har jag jobbat enda fram till 19 så kom hem för ett litet tag sen, jag har egentligen inget intressant att berätta nu när jag jobbar varje dag 9-19:/
I morgon börjar jag klockan nio som vanligt, dock ska jag åka raka vägen till älvsjö mässan efter jobbet. Ni vet det är ju båtmässa där nu och självklart har vi största montrarna:) Runt 9 tiden ska vi ha "firma fest" och äta mat och dricka. Hoppas bara att jag kommer upp på fredag:D Så om någon vill hämta mig i morgon i stan på kvällen är det bara att ni hör av er:)
I morgon fyller älsklingen ida 19 år också, det ska bli jätte roligt att fira henne på fredag. Synd bara att jag jobbar på lördag:( buhuu!

Nåja, nu ska jag ta och kolla ikapp på alla big brother avsnitt som jag har missat..






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?