I feel like flying high
Vardagsliv

Åå vilken underbar morgon, jag är verkligen på jätte bra humör!:) Klockan 6 blev jag väckt av en kissnödig Måns. Han blir så glad när han har stått och gnällt ett tag och jag äntligen vaknar. En snabb promenad och två timmar senare åt jag en underbart god frukost med solen gassande i ögonen, vilket mysigt väder! Hoppas bara att det håller i sig:) Idag är det jobb mellan 10-19 och så fort jag kommer hem ska jag ge mig ut på en lång promenad. Försöker avvänja Måns från allt skällande, ikäll ska jag nog också hinna med att boka in en valpkurs;)

Jag fick sällskap av Sara idag halvvägs till jobbet, hon började nämligen också jobba klockan 10. Så vi hann med en hel del tjejsnack;) Verkligen en toppen tjej! Nu är det dags för jobb, jag kör på 100 procent aktiv idag! :thumbup:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?