Jag vill sova vidare:(
Vardagsliv

God morgon sötnosar! Alltså jag är sjukt trött..Igår kom vi hem runt halv 1 så det blev ganska sent ändå, tiden går fort när man har roligt och vi kom dit redan vid kvart över fyra (?). Men vi hade hur trevligt som helst. Det var verkligen jätte roligt att äntligen få träffa Caroline, Calle, Ebba och Tilde:D Vi fick jätte en jätte god middag och massa dricka. Det är så sjukt att vi nästan levde ihop i två månader i Thailand;) Vi ska verkligen träffas igen, helt underbara människor.



Nu ska jag äta frukost för att sen åka till jobbet:) Det känns faktiskt ganska bra att ha haft en "vit" helt, trots att jag har druckit alkohol så har jag inte gått ut, men det behövs inte för att man ska ha roligt eller hur?!;)
Idag efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra, jag ska hem först och hämta Måns oavsett. Men vad kan man göra på en söndag egentligen?:S

Peace





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?