Veckan som varit.
Vardagsliv

Usch vilket väder. I morse vaknade jag med ett jätte bra humör (trots att jag hade smink i hela ansiktet efter att bara ha sovit 2 timmar) på grund av det fina vädret. Jag invigde till och med mina läckra solglasögon;) Men vad nu, jag tänkte ta en mysig promenad med Måns men istället fick jag kämpa för att hans nybadade päls inte skulle bli allt för lerig..Arrrhh!
Jag ska försöka somna tidigt idag, direkt efter Big Brother så att jag är pigg i morgon hela dagen. Ska jobba mellan 10-19:/
Eftersom att bloggen blir lidande när jag jobbar så mycket tänkte jag dra en kort sammanfattning på veckan som varit hittills .

I fredags hämtade kära Oliver mig från jobbet. Vi åkte snabbt till mig för att plocka ihop party outfitsen;) Runt 8 skjutsade han mig till tibble där jag mötte upp Ida och massa bois. Förkrök innan vi hamnade på MP (jag förstår fortfarande inte vad jag gör där, inte alls min grej (?) eller så är det just det det är). Runt två tiden mötte jag upp Oliver på Jakobsbergs station för att gå hem till mig och sova. Han hade varit på Magenta.

I lördags fick jag äntligen sova ut efter en tuff arbetsvecka och en hård partykväll;) Jag gjorde absolut ingenting på dagen. Oliver åkte hem vid 4 tiden tror jag och Therese och Sara plockade upp mig runt halv 7 för att åka till Emelies födelsedags fest. Hon hade tillsammans med Josefine hyrt fjällenskolans scoutlokal . Jag hade jätte trevligt och speciellt kul efter middagen när jag och sara satt och kom på olika danser. Dessvärre slutade kvällen med drama as usual. Men det är löst nu:) Jag var och Oliver var hemma hos mig vid halv 4 tiden.

I söndags hämtade Mathilda mig klockan halv tio, trots allt festande är det bara att bita ihop och jobba. Verkligen riktiga krigare, men det visar sig på lönen. När jag kom hem igen gick hela min familj hem till moster som hade lagat en jätte god middag till oss alla. Det är alltid trevligt när hela familjen är samlad. Helt död åkte jag hem till Oliver för att sova.

I Måndags jobbade jag mellan 8-16. Jag åkte raka vägen hem tillsammans med O för att bara slappa framför tvn. Helt underbart skönt att bara få vara ibland. Jag har så mycket överskottsenergi..

Igår (tisdag) jobbade jag mellan 8-16. Jag och Victor åkte direkt och mötte upp Sara och Mathilda för att handla hem dricka och middag. Vi gjorde oss i ordning, åt middag och drack hemma hos mig, ytterst trevligt. Andreas kom till mig runt 8 för att joina oss. Igår var vi nämligen på studentskiva med carneval tema. Dock var det inte så många som följde temat men jag hade kul:) Jag trodde att vi var hemma runt tre tiden igår men tydligen var vi hemma vid 4..och Måns väckte mig klockan 6.

Idag (onsdag) har jag jobbat mellan 11-19. Jag kom hem till Oliver vid kvart över 8 och satte mig direkt vid middagsbordet. Jag var så sjukt hungrig, eftersom att vi var ute igår hann jag inte fixa någon matlåda och jag hade heller ingen lust att äta frukost i morse så det enda jag åt på hela dagen var en Billys panpizza. Det är så synd att jag och Oliver går om varandra hela tiden gällande jobb. Han jobbar natt och jag jobbar dag..:(





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?