1 november 2011
Vardagsliv

För exakt ett år sen vid den här tiden var jag på Arlanda i väntan på att planet mot Thailand skulle avgå och där skulle jag få stanna i tre månader! Det är läskigt vad tiden går fort. Idag sitter jag på mitt jobb i väntan på att få åka hem och äta thaimiddag med min familj, iofs är det väldigt tacksamt det med. Förhoppningsvis har jag snart en ny resa att se fram emot den kommer att bli minst lika rolig!

För ett år sen

Första promenaden i vattnet, burrr!

blek och fin!



Elefantridning

Klappa tigrar



Fina Ebba och Tilde som vi lekte med varje dag:) plus en liten kille som bodde på vårat område.

Jag och simon

Jag avnjöt en och annan pedikyr

Vin kvällar på Baan Lisa

Dragshow

Koh Tao



marknader

Hilton hotell





Bangkok



Julafton

Nyår





Nästan hemgång bruna och fina

party



Hej Sverige


 Sandra

Sjukt fin nyårsklänning!



URL: http://Http://sandrathorolfson.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?