Beslutsångest
Vardagsliv

Hörrni jag har feta beslutsångesten! Ni vet att jag ska åka på en intensivkurs den 5-14 december för att ta körkort? Nu vet jag inte om jag kanske har ångrat mig..Det kostar ca 14.000 för min vistelse i Bollnäs, plus att jag förlorar 10 arbetsdagar på att vara borta vilket sammanlagt blir ca 24.000 kr. Jag har 7 lektioner inbokade på körskolan innan jag åker iväg på kursen och dom lektionerna är i stort sett gratis för mig då jag har ett presentkort där.
Min lärare sa att jag var hur duktig som helst och han avrådde mig att åka iväg och göra av med så mycket pengar för att han var säker på att jag skulle klara av att ta körkortet utan en intensivkurs. Om jag nu väljer att stanna hemma och istället då tar 10 körlektioner här istället för dom 10 lektionerna i bollnäs som ingår i kursen så kostar det ca 6.000kr och då har jag fått lika många lektioner här hemma som på intensivkursen men för 18.000kr billigare. Självklart kostar uppkörningen pengar och så men för 18.000kr kan jag kugga 18 gånger.
Jag vet helt enkelt inte om det är värt att åka till Bollnäs när jag kan spara in 18.000 på något roligare! Förstår ni?



 Sabbe

Stanna hemma hallå!!! Du klarar körkortet fint ändå Babe:)



URL:


 Johanna

Åk inte Sandra! Tror verkligen att du klarar det i Stockholm utan att lägga ner dom pengarna :)



URL: http://johannapermatz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?