Lussebulle:)
Vardagsliv

God morgon!

Vilken härlig dag det ser ut att bli, men kallt är det. Idag är jag mycket gladare och piggare och jag hoppas verkligen att det förblir så!
Påväg till jobbet åkte jag med Johanna från brunna till karlberg och vi pratar alltid om massa intressanta saker:) idag handlade det mycket om flytt. Vill verkligen flytta hemifrån så fort som möjligt så att man slipper åka mellan två ställen. Jag vill ha alla mina saker på en och samma plats! Och jag blev ännu mer sugen när vi kollade på zätas nya lägenhet igår.
Vet ni vad jag fick syn på nyss? En lussebulle:) pressbyrån har börjat sälja lussebullar och jag blev helt till mig! Tror inte att jag har bakat en enda lussebulle i mina dar så i år blir det premiär:) jag var tvungen att ta kort på dessa godingar för var för mätt för att äta dom.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?